242/365 Vuotuinen muuttopäivä

Ystävämme Facebook muistuttelee mukavasti menneiden vuosien statuksista. Vuosi sitten tänä samaisena päivänä olin juuri saanut siirrettyä itseni pohjoiseen, niin hirvittävän pohjoiseen etten ainakaan sitä kauemmas koskaan kuvitellut päätyväni. Hah! Nyt voisin käyttää ihan samaa statusta, vaihtaa vain Oulun tilalle Rovaniemen.


Edessä on ensimmäinen yö uudessa kotikaupungissa uusien seinien sisällä. Vielä toistaiseksi ei huoneen pienuus ahdista eikä seinien valkoisuus kammota.

Eniten huolettaa se, saako Don unta ilman minua.

Kommentit

  1. Teretulemas Rolloon! Kyllä täällä tarkenee, kun vaan muistaa laittaa pakkasella villapökät jalkaan ja pipon päähän. ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Huomasin juuri ongelmaksi sen, että ei mulla muita vaatteita oikein ole mukanakaan kuin noita villaisia. Ihan vielä niitä ei kuitenkaan kauheasti tarvitse. :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä opinnoille ja mukavaa syksyä uuteen kotikaupunkiin.
    Toivottavasti olette molemmat saaneet nukuttua!

    VastaaPoista
  4. Mä vannoin Lahessa asuessani samaa käyttäen pohjoisimpana mahollisena rajana - tadaa - Jyväskylää!:D Ja kas, missäs sitä ny oikein asutaankaan nykyään, hmm... Ikinä ei pitäis vannoa, koska se, mitä mukamas ei koskaan voi tapahtua, tapahtuu siten lähes varmuudella.:>

    VastaaPoista
  5. Kiitos vaan Sari, ensimmäinen yö tuli ainakin nukuttua ihan hyvin. :)

    Bemary, hah, mulla oli joskus pohjoisuuden mittarina varmaan Lahti... Mutta niin se elämä vie.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Sana on vapaa.

Suositut tekstit