Musameemi

Aikani harkittuani, päätin seurata ainakin Viiun, Tiinan ja Jarnon viitoittamaa tietä musiikin maailmaan. Seuraavat kolmekymmentä päivää käymme läpi seuraavaa listaa, jonka nuori kapinallinen ollakseni, käänsin suomeksi... Biisi per päivä siis tulossa, olkaa hyvät.

Päivä 01 - Lempikappaleeni
Päivä 02 - Inhokkibiisini
Päivä 03 - Biisi, joka tekee iloiseksi
Päivä 04 - Biisi, joka tekee surulliseksi
Päivä 05 - Biisi, joka muistuttaa minua jostakusta
Päivä 06 - Biisi, joka muistuttaa minua jostain paikasta
Päivä 07 - Biisi, joka muistuttaa minua tietystä tilanteesta/tapahtumasta
Päivä 08 - Biisi, jonka sanat osaan ulkoa
Päivä 09 - Biisi, jonka osaan tanssia
Päivä 10 - Biisi, joka saa nukahtamaan
Päivä 11 - Jokin lempibändini biisi
Päivä 12 - Biisi bändiltä, jota inhoan
Päivä 13 - Biisi, joka tuottaa häpeällistä nautintoa
Päivä 14 - Biisi, jota kukaan ei uskoisi minun rakastavan
Päivä 15 - Kappale, joka kuvailee minua
Päivä 16 - Biisi, jota ennen rakastin mutta nyt vihaan
Päivä 17 - Biisi, jonka kuulen usein radiossa
Päivä 18 - Biisi, jonka toivoisin kuulevani radiossa
Päivä 19 - Kappale lempialbumiltani
Päivä 20 - Kappale, jota kuuntelen kun olen vihainen
Päivä 21 - Kappale, jota kuuntelen kun olen onnellinen
Päivä 22 - Kappale, jota kuuntelen kun olen surullinen
Päivä 23 - Biisi, jonka haluan soivan häissäni
Päivä 24 - Biisi, jonka haluan soivan hautajaisissani
Päivä 25 - Biisi, joka saa nauramaan
Päivä 26 - Biisi, jonka osaan soittaa jollain soittimella
Päivä 27 - Biisi, jonka toivoisin osaavani soittaa
Päivä 28 - Biisi, joka saa tuntemaan syyllisyyttä
Päivä 29 - Biisi lapsuudestani
Päivä 30 - Lempikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten

Kommentit

Suositut tekstit