Äitienpäivähaastattelu


Minua lahjottiin ruusuilla, suklaalla ja päiväkodissa askarrelluilla korteilla sekä käsikuorintamömmöllä.

Äitienpäivän kunniaksi erehdyin lukemaan Hoolle haastattelua, jonka tein hänelle äitienpäivän alla kun hän oli kolmevuotias. Se sai aikaan hervottoman kikatuskohtauksen, joten päätimme uusia haastattelun. Se vain meinasin mennä vähän överiksi, Hoo kun yritti keksiä mahdollisimman tyhmiä vastauksia, jotka naurattaisivat häntä myöhemmin... Joten tämä ei nyt ole aivan tosissaan ja autenttisissa olosuhteissa tehty, mutta näillä mennään.

Ylipäätään tällaisia haastatteluja pitäisi tehdä enemmänkin, vaikka videolle, sillä onhan se hauskaa myöhemmin lukea pienten ajatuksia.

Mitä äiti aina sanoo sinulle?

Se sanoo minulle että miksi sä katsot koko ajan kännykkää, sunhan pitäisi tehdä eskaritehtäviä.

Mikä tekee äidin onnelliseksi?
Se kun saa kirjoitella kaikkia hauskoja vitsejä.

Mikä tekee äidin surulliseksi?
Jos äitiä puree.

Miten äiti saa sinut nauramaan?
Se kun sä kutittelet ja pussailet.

Millainen äiti oli lapsena?
Tietenkin pieni. Et sä ole kertonut mulle!

Kuinka vanha äiti on?
Neljäkymmentä.

Kuinka pitkä äiti on?
Ainakin näin jättimäinen (levittää kätensä).

Mikä on äidin lempipuuhaa?
Se kun se saa katsoa elokuvaa ja syödä paljon karkkia. Ja saa tehdä niin paljon töitä että silmät oikein menee kiinni.

Mitä äiti tekee kun et ole paikalla?
Tietenkin syö karkkia.

Missä äiti on tosi hyvä?
No tietenkin vakoilemaan minua.

Mitä äiti tekee työkseen?
Äiti tekee työkseen piirtelyä.

Mitä sinä ja äiti teette yhdessä?
Me katsotaan elokuvaa ja pyydetään isi ja Pöökin mukaan.

Mistä tiedät, että äiti rakastaa sinua?
Siitä kun se aina pussailee minua ja sanoo että rakastaa minua joka ikinen päivä.

Mikä on äidin lempipaikka?
Äidin lempipaikka on kaupungilla oleskelu.

Kommentit

Suositut tekstit