Hulluksi tekemisen alkeet

Päätin eilen pestä suihkuverhoja. Laitoin pesukoneeseen opiskelijakämpän suihkuverhon sekä Oulun kodin suihkuverhon ja siirryin puuhailemaan jotain aivan muuta.

Hetki sitten selvisi, että tämä minun suihkuverhojen pesuni oli saanut Donin lähes järjiltään. Hän oli nimittäin pesukoneen pyöriessä käynyt kylppärissä ja ihmetellyt kun siellä kaikuu. Todennut sitten, että tietysti niin on, koska suihkuverho on pesukoneessa. Jokin aika myöhemmin Don oli mennyt uudelleen kylpyhuoneeseen ja huomannut että kas, pesukone on lopettanyt pyörimisen. Hän ryhtyi laittamaan suihkuverhoja kuivumaan mutta ihmetteli kun koneessa olikin niitä vain yksi. Pieni ympärille katselu selvitti tilannetta sen verran, että Don huomasi toisen verhon roikkuvan omalla paikallaan suihkukopin ovensuussa.

Tämän hämmentävän ristiriitatilanteen johdosta Don oli ehtinyt funtsia kaikenlaista. Kuten että on tainnut tulla tehtyä vähän liikaa töitä viimeaikoina. Kun kerran muisti pätkii näin pahasti.

Asia tuli puheeksi tänään aamiaispöydässä. Jolloin Donille selvisi, että hänen kylpyhuonekäyntiensä välissä minä olin ehtinyt nostaa toisen suihkuverhon kuivumaan ja laittanut toisen uudelleen pesuun.

"Ja minä kun olin jo tilaamassa aikaa psykologille..."

Kommentit

  1. Kysymys kuuluukin, oliko pesukoneen luukku auki vai kiinni kun Don otti sen toisen verhon sieltä. Jos se oli kiinni, ymmärrän hämmennyksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se oli kiinni koko ajan. Ainakin silloin kun Don kävi tilannetta ihmettelemässä. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Sana on vapaa.

Suositut tekstit